Wood blocks

Deze zomer heb ik twee weken gespendeerd in Canada, een fantastisch, wondermooi land. Tijdens 1 van die dagen gingen we eens een wandeling maken in het ‘lokale natuurpark’. We waren al een kwartier aan het rijden, sinds het moment dat m’n mij gezegd had dat we het park binnenreden, toen ik toch maar vroeg: ‘Zouden we niet eens stoppen en beginnen wandelen?’. ‘Nou,’ was het antwoord ‘ als je nog een vijftal minuutjes wacht dan komen we aan de ingang…’. Zonder overdrijven, ik denk dat het natuurpark ongeveer de grootte van de helft van Oost-Vlaanderen had. Het enige bewijs dat je wel degelijk in een park aan het wandelen was, uitte zich in de toilethokjes die je hier en daar dan toch eens tegenkwam. Dit beeld vond ik fascinerend omdat het net is alsof de twee hokjes steun bij elkaar zoeken tegen de ontzagelijkheid van de natuur.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 14,160 hits
