a friendly cake

Af en toe ga ik, na een dag werken, bij mijn beste vriendin eten. Ofwel kook ik en maakt zij dan het dessert ofwel andersom. De laatste keer was het mijn beurt om de zoetekauwen die we zijn te verwennen. Dit zebracakeje had een hartje van bosvruchtencoulis en als versiering wat rode besjes, vers geplukt uit de tuin. Tijdens de zomerperiode kom ik telkens weer tot het besef hoe zeer ik er van hou om in mijn tuin rond te slenteren. Er zijn zoveel verrassende en inspirerende hoekjes, plekjes, geuren en kleuren…

Comments
One Response to “a friendly cake”
  1. Hermine Van Dijck schreef:

    Wauw, zo’n taartje mag je voor mij ook een keertje maken hoor.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 14,175 hits
