little martha stewart?

Vorig weekend leek ik mijzelf wel te ontpoppen tot een kleine Martha Stewart. Tijdens een zondagse boswandeling met m’n hond Loeka, had ik onderweg een boeketje wilde bloemen & planten bijeen geplukt. Het uiteindelijk resultaat verbaasde mij enigzins. We hoeven duidelijk niet altijd de portefeuille boven te halen om de woning een beetje op te fleuren.

Later die dag heb ik mij gewaagd aan wat keukenexperimenten, wat leidde tot dit receptje: tagliatelle met scampi’s op een bedje van courgette overgoten met spinaziecrème. Een aanrader!

Tenslotte, om af te sluiten; brownies à la improviste mét speculoos. L’improviste om de simpele reden dat ik mij het ‘klassieke’ recept even niet meer herinnerde en dus maar geroeid heb met de riemen die ik had. En neen, het kalf is niet verdronken.

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 14,160 hits
