i’m a serif shopper

De soldenperiode is weer van start gegaan en ik heb het mogen merken! Zelf heb ik nog helemaal niets gekocht, maar als jobstudent voor de kledingketen C&A ben ik wel al een goede week, volledig ondergedompeld in de shoppingsfeer. Het effect dat koopjes hebben op mensen blijft mij jaarlijks verbazen!

Tot zover deze kleine, persoonlijke vertelling.

Ik heb besloten om mijn blog ook meer te gaan gebruiken voor het inspiratie-gedeelte. Elke dag opnieuw zie ik zoveel mooie/leuke/grappige dingetjes die ik eigenlijk graag wil delen. Het idee om een tweede blog te beginnen was er wel, maar uiteindelijk, vooral naar volgend academiejaar toe (er zijn belangrijke, persoonlijke veranderingen op komst), zou dit teveel tijd in beslag gaan nemen. Een aparte pagina maken was ook niet echt een optie, want dan zien jullie geen updates en is het idee van – anderen laten meegenieten- zo goed als naar de vaantjes… De oplossing is een nieuwe berichtencategorie ‘Inspiration’ met subcategoriën zoals ‘graphic’ of ‘craft & things’ e.d

Dit is zoiets wat ik graag wou delen met mede- én grotere typofielen…

Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 14,175 hits
