for she’s a jolly good fellow

Vandaag is het 21 jaar geleden dat ik geboren ben. En we vieren dat… zelfs al enkele dagen ondertussen. Het allerleukste blijven natuurlijk de cadeautjes. Dit jaar was ik zeer aangenaam verrast en het zijn zo’n leuke spulletjes dat ik het graag wou delen.

Zie hier Freddy, Rudy & de nog naamloze, mijn nieuwe vriendjes.

Homemade cookies and some bling-bling

Kruiden & bloemetjes voor een groen accent in de keuken.

Verse kost voor de boekenwurm in mij + een eigen strip!

Een simba door Artlambi

Comments
One Response to “for she’s a jolly good fellow”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] gaat weer snel voorbij… Herinner je deze nog? Toen was ik net 21 geworden. Ondertussen ben ik al enkele dagen geleden 22 […]



Geef een reactie

  • Blog Stats

    • 14,175 hits
